четвртак, 27. новембар 2014.

Kod nastavnika Baneta

S nestrpljenjem očekivan čas.
 "Na času fizičkog, sa nastavnikom Banetom, bilo mi je jako lepo. Srećan sam što sam naučio da preskačem kozlić. On je jako dobar i pažljiv sa decom."
"Bilo mi je lepo sa nastavnikom Banetom. Nisam uspeo da preskočim, ali kada budem mogao - uživaću."
"Bilo mi je jako zanimljivo na času fizičkog.Jedva čekam da nam predaje. Svidelo mi se kako drži čas. Jako mi se svidela igra "Dirigent".Preskakanje kozlića je bilo predivmo!Jako lep osećaj, izgleda kao da ćeš poleteti."
"Bilo mi je zabavno, samo sam se u početku uplašila jer sam prva preskakala kozlić. Nastavnik je bio jako dobar. I naučili smo mnogo. Bilo mi je jako lepo i jedva čekam da nam ponovo dođe."

Za još fotografija kliknite na OVDE

Нема коментара:

Постави коментар